Lock iconRectangle 1Rectangle 2 + Rectangle 2 CopyShapeRectangle 1

potopis -

KOPNO - Bivilage adventure race - Fažana 2015

Sobota, 19.9.2015 je minila v tekmovalnem duhu. V Fažani na jugu Istre je potekal Bivilage adventure race v organizaciji SRK Puls.

Odločitev da grem, je padla že pred časom, saj v letošnji sezoni v Sloveniji in na Hrvaškem tekem skoraj da ni bilo, zato je potrebno izkoristiti vsako priložnost.

Četrtek zvečer sem se lotil priprave opreme in priprave kolesa.

Preizkušnja  je po razpisu predvidevala 10 km trekinga in 20 km kolesa in nekaj plavanja. No v resnici se je nabralo cca. 15 km trekinga (teka) in dobrih 25 km kolesarjenja.

V soboto zjutraj smo se začeli zbirati v kampu Bivilage pri Fažani, kjer je bil štartno ciljni prostor. Takoj po prihodu smo pripravili kolesa in napolnili nahrbtnih z geli in pijačo. Organizator nam je pripravil še disciplino presenečenja; lokostrelstvo. Da bi preprečili poškodbo mimoidočih, so nam izčrpno razložili, kako se uporablja lok.

Stampedo se je začel skoraj točno ob 10:30. Takoj smo se zapodili do 500m oddaljene obale, kjer smo na začudenje kopalcev in jutranjega sonca željnih turistov, z nahrbtniki, oblečeni in obuti poskakali v vodo in odplavali dobrih 200m. Ko smo zlezli iz vode je sledil tekaški del do prve kontrolne točke, ki smo jo našli brez težav. Skozi kamp in gozdiček smo se podali do kontrolne točke 2, ki pa nam je vsem povzročala velike preglavice. Bolj kot smo gledali na karto in teren, manj je bilo jasno. Na karti je bil vrisan daljnovod in točka zahodno od njega. Na kupu se nas je gnetlo 30 in vsi smo česali teren. Po cca. 1 uri se je pripeljal organizator, ki nas je usmeril do točke. Le ta je bila vzhodno od daljnovoda cca. 200m stran, kjer smo vsi iskali. Šli smo naprej in skupina se je hitro razredčila. Točke 3, 4 in 5 smo našli brez težav in sledil je še tek do tranzicije. Tam pa streljanje z lokom. V prvem poizkusu sem zadel center tarče in si tako priboril 10 minut.

Sledila je menjava na kolo, ki jo začneva skupaj s Primožem. Kontrola 6 je bila na vrhu hriba, 7 na nevrisani poti pod daljnovodom in 8 pri stari vojašnici. Vse najdeva brez težav in odkolesariva proti KT 9, kjer pa se je zataknilo. Kontrola je bila na vojaškem območju in karta ni bila točna ter objekti niso bili točni. Po daljšem iskanju sva našla hidrant s točko. Odtečeva do koles, ki sva ju pustila na vhodu in se odpraviva naprej. Točki 10 in 11 sta bili austroogarski utrdbi, ki sta služili zaščiti Pulja pred morskim napadom. To področje je za ljubitelje tovrstnih objektov res zanimivo. Pobrala sva še KT 12 in odkolesarila nazaj v kamp. Tam sva pustila kolesi in odtekla nazaj na obalo, kjer sta bili še zadnji kontroli. Aquapark s preprekami in na koncu še plezanje na »ledeno« goro. Sledil je še tek do cilja in po 5ih urah je bilo pustolovščine konec.