Lock iconRectangle 1Rectangle 2 + Rectangle 2 CopyShapeRectangle 1

potopis -

KAR 2014

Po 6-ih letih single adventure race-a v Pazinu, je organizator spremenil koncept in smo na tokratni tekmi tekmovali v dvojicah. Letošnje tekme nisem imel v načtru, čeprav je bila lanska zanimiva in mi je ostala v lepem spominu.

Dva tedna pred tekmo sem dobil SMS, v katerem me je Paula spraševala, če grem z njo, ker nima partnerja. Najprej sem malo okleval, a sem se vseeno odločil, da grem. Tokrat prvič v mešani kategoriji in tretjič v slovensko hrvaški navezi. Ja, v tem športu je tako, da smo na tekmah včasih konkurenti, včasih sotekmovalci.

V Cerovljah smo se začeli zbirati v petek ob 19-ih, kjer smo dobili prvi zemljevid in napotke. Že pred štatrom smo vedeli, da se bodo pari na delu dirke ločili in bo vsak pobiral svoje točke. Štartali smo ob 21-ih z eno minutnim razmakom in vsak član ekipe na drugi lokaciji. Tisti, ki so začeli z MTB so najprej škočili v slap pri Zarečkem krovu; med njimi tudi moja sotekmovalka Paula. Trekingaši smo začeli v Pazinu in se najprej po 200m dolgem Zip-line-u spustili v stari del mesta, kjer je sledil nočni treking.

Ker sva štartala zadnja, sem želel do prvega vzpona ujeti kakšnega tekmovalca, ki je štartal pred mano. Žal mi to ni uspelo, zato sem treking oddelal sam. Po čisto nepoznanem terenu in precej pomanjkljivi karti sem se prebijal do kontrol. Po tranziciji, kjer me je že čakala Paula, sva tekmo nadaljevala skupaj, z enim kolesom. Menjajoč disciplini (eden je tekel, drugi kolesaril in obratno) in skupni vožnji na Paulinim kolesu sva hitro pobirala kontrole in okoli polnoči prispela v Žminj, kjer so naju lokalni ponočnjaki gledali precej čudno. Kako da ne; dva na enem kolesu, z zemljevidom, nahrbtnikom in močnimi lučmi.

Na tranzicijo, ker sva dobila še drugo kolo sva prispela na 5-em mestu. Hitro sva se pripravila in začela lov za 4-im mestom in naslednjimi točkami. Malo pred kontrolno točko 7 sva prehitela četrto uvrščeno ekipo. Do kontrolne točke 8 smo vozili skupaj, na tej točki pa nas je čakala specialna orientacija. Dobila sva dve karti in vzela sva lahko le eno kolo. Odličila sva se, da je Paula pobirala bolj oddaljene točke s kolesom, jaz pa bližnje peš.

Vrnila sva se na izhodišče in se s 30 minutnim zaostankom za 3-jim mestom pognala v lov za ekipami pred nama. Na 10-i kontrolni točki nisva našla prave poti, zato sva preiskala cel travnik v upanju, da pot vseeno najdeva. Po okoli 45 minutnem iskanju sva se odločila, da greva po drugi poti in do 13-e kontrolne točke, kjer je bila tranzicija na treking. Počasi se je začelo daniti in odpirali so se lepi pogledi po Istri. Na 14-i kontroli nama jo je zagodla še ena manjša orientacijska napaka, saj sva prišla na napačen vrh. Popravila sva napako in se v lahkem teku odpravila naprej.

Zadnja kontrolna točka je bila postavljena na sredinin mlake, v kateri ni manjkalo rastlin, o živalih pa niti nisem razmišljal. Soglasno sva se odločila, da do točke odplavam jaz.

Odtekla sva še zadnja 2 kilometra do cilja in zelo uspešno zaključila letošni KAR; na skupnem  4. mestu ter prva med mešanimi pari.