Lock iconRectangle 1Rectangle 2 + Rectangle 2 CopyShapeRectangle 1

adventure race, potopis -

Adventure race Bayrischzell SD Kettlebells Amfibija

Zgodba se je začela že julija, ko je med kolesarjenjem Primož omenil nemško ligo adventure race tekmovanj in Sloveniji najbližjo tekmo v Bayrischzell-u, blizu München-a 29 avgusta.

Po posvetu z družinama sva naredila plan, da gremo v Nemčijo vsi, midva na tekmo, ostali člani pa na izlet. Bolj se je bližal petek, hitreje smo spreminjali plan, saj vremenska napoved ni bila najbolj ugodna. Dež na dež.
V petek zgodaj popoldan sva se tako otovorjena z vso opremo sama odpravila na prizorišče. Med vožnjo sva se hecala, da naju bodo označili za Čeha.

Na cilj sva prispela okoli 19-ih. Sledile so prijava, »grosse nudel party«, preučevanje kart in priprava na večerni prolog.
Štart prologa je bil skupinski, seveda po nemški natančnosti, točno ob 21:30. Štarter nam je dal zemljevide in hitro smo se zapodili vsak po svoji začrtani poti. Na voljo smo imeli 2 uri in 30 minut, za 11 kontrolnih točk. Postavitev je bila »zanimiva«, na povečani in neažurirani 1:25000 karti, so bile točke povsod skrite in odmaknjene od opisane lokacije, kar nama je povzročalo kar nekaj problemov. Nekje na polovici prologa, se je ulilo in Primožu zalilo baterijo. Ostal je brez luči, zato sva do konca nadaljevala le z eno. S prologom sva dobro opravila – našla vse kontrolne točke v časovnem limitu.

Po prihodu v cilj, sva se odpravila do »baze« na lokalnem nogometnem igrišču, kjer smo imeli na voljo tuše, wc in prostor za spanje. Pripravila sva še zemljevide, hrano in opremo. Ob 1-ih zjutraj sva končala s pripravami in odšla spat, še prej pa nastvila budilko ob 5-ih.
Noč je bila deževna in precej hladna. Tudi jutro ni postreglo z lepšim vremenom in okoliški hribi so bili oviti v gosto meglo. Ob mislih, da je v Sloveniji sončen in topel dan, sva vstala in pozajtrkovala. Oblekla sva se v tekmovalne obleke in se malo pred štartom odpravila na prizorišče, kjer so se že zbirali ostali tekmovalci.

Točno ob 7-ih se je začelo zares. Ekipe smo štartale s kolesi z minutnim razmakom. KotIMG_3197 sedma sva se odpravila na pot tudi midva. Prvi dve točki sva hitro pobrala in med tem prehitela več ekip. Kontrolno točko 3 sva izpustila, saj je bilo pri njej obvezno fotografiranje, midva sva imela fotoaparat samo na telefonih, ki pa so nama jih zaradi GPS-a na štartu zapečatili in uporaba ni bila dovoljena. Zopet nemška previdnost in fair play :). Do prve tranzicije sva tako prišla po dolini. Slaba karta je botrovala manjšim orientacijskim napakam. Sledila je menjava na SUP po Schillersee-ju. Vrnila sva se na izhodišče in začela prvi treking. Najprej sva se vzpela za cca. 200 m potem pa po planoti do KT10. Na KT11, ki je bila markantna točka, sva šla skoraj direktno na azimut, kjer je bilo potrebno zaradi naklona po vseh 4-ih cca. 50 višincev. Na poti nazaj do tranzicije, sva pobrala še KT12 in KT13. Ta del poti sva skupaj odtekla z nemško ekipo. Po kratkem pogovoru sta nemca vprašala: Sind sie aus Tschechien? V smeh in v teku sva nadaljevala pot. Na tranzciji sva hitro naredila menjavo na kolo in že sva odpeljala na drugo MTB sekcijo. Na tem delu sva zopet naredila manjšo orientacijsko napako in izgubila približno 15 minut. Ko sva se zbrala in orientirala, sva uspešno pobrala KT14, KT15, KT16, KT17 in KT18 ter se odpeljala na tranzicijo na zadnji treking.

Tam naju je čakal box z opremo in hrano. Obnovila sva zaloge hrane in pijače, spila Coca Colo in odšla naprej. Mene so že malo matrale noge, Primož pa je bil še svež in je zato hodil nekaj metrov pred mano. Sledilo je okoil 800 m vzpona (KT29, KT30 in KT31). Naprej na KT32, kjer smo imeli »plezanje« in »abseil« iz 2 meterse skale, kjer nama je adrenalin šprical v potokih :). Manjša nepozornost in slaba karta, sta povzročili, da sva se v nadaljevanju malo lovila in izgubila približno 30 minut. Čas naju je preganjal, zato sva se odločila, da izpustiva 2 kontroli in se odpraviva v cilj, saj je bila postavljena časovna limita ob 19-ih. Med spustom sva pobrala KT39. KT40 je nekdo ukradel, vseeno pa sva jo iskala 5 minut. Bila sva 100 % prepričana, da sva bila na pravem mestu, zato sva se zaradi časovne stiske (na voljo sva imela le še 35 minut) odpravila naprej. Tekla sva mimo usmerjevalne table, IMG_3347 (1)na kateri je pisalo Bayrischzell 50 minut, nama pa jih je ostalo še 25. Vedela sva, da cilj ni več daleč in nadaljevala sva s hitrim spustom. V cilj sva prispela 12 minut pred limitom.

Po prihodu v cilj sva spila zasluženo pivo in pojedla večerjo. Spakirala sva stari, se stuširala in se še zadnjič vrnila na kraj dogajanja, kjer je sledila razglasitev najboljših.

Za dober stik s podlago so skrbeli copati Inov8 Roclite 295 in Inov8 Trailroc 255 ter gume Geax Saguaro. Za prijeten in suh občutek pa Smartwool perilo in nogavice.